Reklamační řád

  • 1

    Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme? Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že
    služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě s objednávkou. Shodou s objednávkou
    se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu.

  • 2

    Jaká je záruční doba? Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování.
    Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte.

  • 3

    Jaká práva z vadného plnění máte? V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na
    bezplatnou nápravu. Není-li provedení nápravy možné, máte právo na přiměřenou slevu z ceny
    služby.

  • 4

    Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit? Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

    • jste o vadě před poskytnutím služby věděli
    • jste vadu služby sami způsobili.
  • 5

    Jak postupovat při reklamaci? Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
    Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy písemně, a to tak, že vadu
    označíte nebo oznámíte, jak se projevuje na adrese Jugoslávských partyzánů 1089/15 Praha 6 – Dejvice 160 00 a to osobní návštěvou v předem domluvený čas, tak abychom vadu služby mohli zdokumentovat.

  • 6

    Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo
    z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne
uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme
písemné potvrzení.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 2.5.2023